středa 4. prosince 2013

EMPTY Listopad 2013

Zdravím všechny! V listopadu jsem byla nemocná, takže jsem nespotřebovala skoro nic :D. Každopádně jsem si říkala, že se budu snažit nakupovat mazání a patlání co nejmíň abych dopotřebovala to, co mám. Tak mi držte palce :D

Takže, tento měsíc tady mám jen 4 produkty a všechny jsou cestovní balení a všechny jsou z krabiček krásy :) Původně jsem si je schovávala na nějakou dovču, ale nakonec jsem se na to vykašlala. Ještě bych chtěla říct, že všechny 4 výrobky jsou bez parabenů, zároveň ani u jednoho mě nenadchla parfemace.




KISS MY FACE antistresový sprchový gel - tato značka je 100% přírodní a veganská. Určitě bych chtěla pochválit složení. Bez parabenů, SLS, ftalátů a dalších hnusných věcí. Jediné co mi vadilo byla parfemace. Borovice a ženšen dohromady mi zrovna nevoněly.

KISS MY FACE whenever šampón - tenhle šampón je vhodný pro všechny typy vlasů a každodenní použití. Složení opět chválím, vůně taky nebyla špatná, ale abych si ho koupila za 2 stovky...zas tak moc mě nenadchl. Určitě mám lepší a levnější šampóny.

DUCK ISLAND pěna do koupele a sprchový gel, mandarinka a bergamot - jediné co je na tomto výrobku fajn je nejspíš jen ten obal. Jinak je to klasický sprcháč. Oceňuji, že je bez parabenů, ale ta vůně? Připomíná mi to nějaký citrusový přípravek na záchod nebo tak něco :D Mandarinku tam určitě necítím. A víte vůbec co je to bergamot? Voňavé ovoce velikosti pomeranče, barvou podobné citronu.

DUCK ISLAND tělové mléko - na tento výrobek mám víceméně dost podobný názor jako na sprchový gel. Ale musím říct, že se velmi dobře vstřebává.

Na závěr bych chtěla říct, že ani jeden výrobek bych si sama od sebe nekoupila. Na druhou stranu jsem ráda, že jsem je mohla vyzkoušet :)


Co říkáte VY na tyto značky?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář! Přečtu si ho hned jak budu moct :)