úterý 31. prosince 2013

EMPTY Prosinec 2013

Krásný poslední den v roce 2013 všem :) Tady u nás teda počasí moc nepřeje, jelikož už od rána poprchává. I tenhle měsíc jsem tady s článkem spotřebované kosmetiky.




ÚsměvBMÚsměvBMÚsměvBMÚsměvBMÚsměvBM BALEA sprchový gel fiji maracuja 300 ml - sprchové gely Balea miluju, voněly mi zatím všechny, které jsem vyzkoušela. Tenhle má kromě modrého obalu i modrou barvu :D Tahle tropická a ovocná vůně voní božsky. O ceně mluvit snad ani nemusím :) Uděluji tedy 5 smajlů :)

ÚsměvBMÚsměvBMÚsměvBM DERMACOL čistící micelární voda 200 ml - tahle micelárka je z březnového senzaboxu, dlouho mi trvalo než jsem se donutila ji používat. Za její mínus považuji určitě dávkování. Dírka je moc velká a tak mi každou chvíli vyteklo ven víc, než jsem chtěla. Dále by někdo mohl mít problém s přítomností parabenů, kterých je tam hned 5. Měla by být neparfemovaná, ale já prostě něco cítím. Bez problémů mi odlíčila veškerý makeup a řasenku, bohužel mě někdy štípala v očích, jelikož jsem jí měla na tamponku moc, ale tak to je i moje chyba, že si to liju do očí :D Cena: 120-129 Kč

ÚsměvBM L'OCCITANE FLEUR CHÉRIE 75 ml - opět produkt z krabičky krásy, konkrétně SB červen, tenhle kousek jsem si schovávala na cesty, nakonec na něj stejně přišla řada. Vůně pomerančového květu mě vůbec neoslovila, moc mi to nevonělo, bylo to takové...příliš sladké. Lahvička je celkem pevná a tvrdá a gel tuhý, takže to šlo i docela špatně ven. Já sama bych si ho určitě nekoupila, už jen kvůli té ceně.

ÚsměvBMÚsměvBMÚsměvBM KISS MY FACE Whenever kondicionér 29 ml - od této značky jsem vyzkoušela už šampon a sprchový gel. Kondicionér jsem používala spolu s šamponem, který mi došel v listopadu, mrknout se můžete TADY, i přesto mi kondicionéru zbylo docela dost. Bod dávám určitě za složení bez parabenů a podobných hnusů. Vlasy jsem po použití měla krásně hebké.

ÚsměvBMÚsměvBMÚsměvBMÚsměvBM FOUR SEASONS vápník pro nehty 14 ml - tento lak jsem vyřadila jen z důvodu, že už ho mám dlouho a je vyschlý, jinak jsem s ním byla spokojená, nehty byly pevnější a netřepily se tolik. Často jsem ho používala i jako podlak. Rychle schne. Nevýhodou je, že ho pokud ho aplikujete samostatně po nělika dnech zežloutne. Cena: do 50 Kč

2 komentáře:

  1. Ahoj Kriss,
    na tvůj blog jsem narazila teprve dnes a musím říct, že je opravdu super...... moc se mi líbí právě EMPTY, můžu se o těch produktech dozvědět mnoho informací a posoudit, jestli si je také koupím. A je báječné, že je děláš každý měsíc !!! Zatím jsem moc tvých článků nečetla, právě protože jsem na tvůj blog narazila dneska :D :D, ale určitě to napravím. Tvůj styl psaní se mi moc líbí..... určitě se zařazuji do pravidelných čtenářů :D :D :D

    Jinak já taky miluji sprcháče a celkově produkty od Balea. Ty vůně jsou božské a za tu cenu si myslím, že je to opravdu super. S ostatními značkami, které jsi měla v EMPTY, většinou nemám zkušenosti vůbec žádné..... mám od Dermacolu balzámy na rty LOVE LIPS, se kterými jsem moc spokojená..... jestli žádné nemáš, určitě vyzkoušej :))) Pořizovací cena 79 Kč je podle mě taky přijatelná :)))

    Každopádně, tvůj blog je moc hezký, nepíšeš žádné blbosti a tvé články mají hlavu a patu a to je taky super..... určitě v psaní pokračuj, držím palečky :D :D :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Dolly, moc děkuju za takový krásný a obsáhlý komentář :) Jsem teprve na začátku, takže toho tady zatím moc není, navíc se k tomu přidá práce a každodenní povinnosti a už toho času není jako bývalo, ale začlo mě to moc bavit a tak jsem ráda, že se vůbec najde někdo, koho to zajímá :) Jinak spoustu produktů mám z krabiček krásy, jinak bych je asi taky vůbec neznala :) Se vzhledem blogu si zatím nevím moc rady, ale budu se snažit to co nejdřív vylepšit!

      Vymazat

Děkuji za komentář! Přečtu si ho hned jak budu moct :)