sobota 28. prosince 2013

Já Ježíšek

Tak Vánoce jsou za námi, všechny návštěvy splněny a já mám konečně čas psát :) Mám v hlavě spoustu namyšlených věcí o kterých bych vám chtěla v nejbližší době napsat. Ale pojďme k tomu dnešnímu článku, ve kterém bych vám ráda ukázala dárky, kterými jsem své blízké obdarovala na Vánoce já. Nebude to samozřejmě vše, jelikož jsem něco už měla zabalené.


Kamzík, vitamíny a dárky podobného typu nejsou zrovna z nejlevnější kategorie, ale starší generaci určitě potěší. Já sama kamzíka mám, a protože už mi dochází, přemýšlím co vyzkouším dál. Po tomhle mě přestala bolet kolena, takže za mě ano :)



Tyhle svíčky jsem zahlédla v Tescu a moc se mi zalíbily, jen škoda, že některé vůně už byly vyprodané :(

Roztomilé krémy od Ziaji jsou dělané akorát do kabelky, cena velmi příjemná, 100 ml za 25 Kč.

Dále něco pro pány... Osobně jsem to nezkoušela, ale nevonělo to špatně :)

Tuto zelenou silikonovou chňapku jsem objevila v Tescu, byla poslední a zrovna mi padla do oka. Určitě lepší než ty klasické, které jsou brzo děravé. Kvetoucí čaje jsem si vždycky přála, ale nikdy jsem je od nikoho nedostala, tak aspoň potěšily někoho jiného. Jsem strašně zvědavá jak to potom vypadá, když se to zalije horkou vodou :)

Toto 3D puzzle jsem koupila bráchovi, jelikož sprcháče a voňavky on ještě neocení, ale na dřevo je šikulka, tak doufám, že to zvládne :) Kdyžtak mu pomůže taťka.

S přítelem jsme vybrali v Douglasu tuto voňavku - Tony Guard - Mint, Adidaska už došla, tak bylo načase. Bohužel nikde jinde než v Douglasu se zatím sehnat nedá, prý je to nějaká novinky, taky docela drahá :D 75ml za 1500Kč a ještě se prodává myslím 30ml, ale cenu si už nepamatuji. Voní božsky! Taková svěží. No a jelikož si vybíral ještě nové dioptrické brýle, tak jsem mu na něco něco přispěla :)

Tak to bylo jen něco málo z toho, co jsem letos kupovala, jinak jsem kupovala klasicky ještě nějakou kosmetiku, sprchové gely a taky bižu :)

A co vy? Co nejčastěji kupujete pod stromeček?




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář! Přečtu si ho hned jak budu moct :)