úterý 10. prosince 2013

TAG - něco o mně

Hezké úterní dopoledne všem :) Dnes tu mám pro vás jeden krátký TAG. Vlastně úplně můj první a zároveň první tag na mém blogu. Tak mě napadlo, vždyť vy o mně vlastně ani nic nevíte...tak aspoň něco málo :)



 1. Bydlíš ve městě nebo na vesnici? Na vesnici
 2. Máš sourozence? Ano 4. Jednoho bráchu a 3 ségry
 3. Pravák nebo levák? Pravák
 4. Kolik měříš? Přesně nevím :D něco málo nad 180 cm 
 5. Pracuješ nebo studuješ? Pracuji
 6. Tvoje oblíbená barva? Hráškově zelená
 7. Tvé oblíbené pití? Jakýkoliv džus, ledový čaj
 8. Jaké máš vlasy? Dlouhé, hnědé
 9. Komedie nebo horor? Určitě komedie
10. Máš notebook nebo PC? Notebook
11. Vlastníš auto? Ne, nemám ještě ani řidičák :D
12. Tvé oblíbené roční období? Léto
13. Kouříš? NE

Máte na svém blogu nějaký takový podobný tag o vás? Napište mi odkaz, ráda se mrknu :)


5 komentářů:

  1. No téééda, ty jsi vysoká! A konečně nějaký nekuřák. Já na blogu zveřejnila něco podobného, tak jestli máš chuť, tak tady je odkaz. :)
    http://thechangeofmissy.blogspot.cz/2013/12/tag-50-faktu-o-mne.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, výšku mám v genech :D ale přiznám se, že mi to někdy dost vadí, miluju totiž boty na podpatcích!!! :D
      A děkuju za odkaz, určitě se mrknu :)

      Vymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. nojo se svými 169 cm si vedle tebe přijdu vždycky tak malá :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! Přečtu si ho hned jak budu moct :)