čtvrtek 6. února 2014

SHOPPING Leden 2014


Ne, opravdu jsem sem nevložila špatnou fotku, vidíte správně!

Toto je můj jediný  kosmetický produkt, který jsem si v lednu koupila. Původně to měla být velká výzva, že si celý leden nebudu kupovat žádné oblečení, kosmetiku a sladkosti. Nedodržela jsem to úplně, ale i tak jsem na sebe pyšná :)

Je fakt, že sladkosti jsem omezila hodně. Není to kvůli tomu že bych chtěla hubnout (naopak spíš přibrat :D), ale spíš za ně neutrácet tolik peněz. S oblečením jsem to nedodržela vůbec. Koupila jsem si jedny černé balerínky, teď na plesovou sezónu, které jsem fakt potřebovala, ty staré už dosluhují. No nakonec jsem si ještě pořídila jedny pořádné rifle z VIGOSS JEANS, kde mají prodloužené velikosti. Konečně rifle, které mi nejsou po kotníky! Jupí! Ještě uvidíme, jestli za tu cenu vydrží.

Gel lak jsem si zakoupila jen z toho důvodu, že v sadě z aukra došly v podstatě šunty a moc nedrží a hlavně se tak nějak scvrkávají po zapečení v UV lampě. Proto jsem chtěla nějaký kvalitnější. Kupovala jsem v Brně na Josefské v jednom nehtovém salonu. Stál myslím 239 Kč a jsem s ním opravdu spokojená. Je to Base coat a zároveň i Top coat.

Tak co říkáte na moji výzvu? Dali jste si někdy taky takovou v kosmetice?



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář! Přečtu si ho hned jak budu moct :)