pondělí 2. června 2014

Moje limitky z DM

Včera jsem jen tak letmo proběhla DM a v rychlosti očuchala pár limitek. 3 z nich jsem si šoupla do košíku a už se moc těším, až je začnu používat. nejvíc teda melounovej sprcháč! TEN JE PROSTĚ BOŽSKEJ.

Sprchový gel Tango meloun 300 ml, sprchový sorbet Sunny Peach 200 ml, sprchový gel Mambo Mango 300 ml



Všechny 3 voní parádně :) Broskvový sorbet je narozdíl od prchových gelů docela hutný. Ještě mě zaujal tělový mangový sprej, ale ten třeba příště.

Zdroj



6 komentářů:

  1. toto bola super limitka!

    Inak pozyvam na statnicovu giveaway, ktoru najdes tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/05/statnicova-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  2. Aho vypadá to jako super limitka nevíš cenu prostředního?

    OdpovědětVymazat
  3. Super limitky :)

    Pozývam ťa na moju giveaway :)BellesFleurs

    OdpovědětVymazat
  4. Určite majú nádhernú vôňu ako všetky Balea sprcháče :)
    theVandasdiary

    OdpovědětVymazat
  5. Sorbet mě trochu zklamal, je hodně hustý, ale na holení nohou dobrý :) :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! Přečtu si ho hned jak budu moct :)