středa 5. srpna 2015

New in ČERVENEC 2015

Další měsíc za námi a tak přináším další várku nových věcí, které jsem si zakoupila v červenci, tentokrát jsem nějak neodolala, ale v srpnu bych ráda zase trošku šetřila :D


Jako první tady mám várku sprchových gelů, které jsem si koupila v DM.
Sladké mango od Dermacolu jsem ještě nezkoušela, voní hezky a po otevření mi připomněl mangový jogurt od Jogobelly :) Navíc mají na tyhle sprcháče v DM pořád slevu a jsou tedy za 40 korun :)

Balea melounový byla jasná volba. Meloun miluju v různých podobách, tak uvidíme jak bude vonět při sprchování. Cena klasicky jako u většiny jejich sprchových gelů, takže nějakých 25 korun.

Poslední je tento veganský sprcháč Original Source s vůní pomeranče a lékořice. Jelikož byl ve slevě za 40 Kč, tak jsem si ho vzala na zkoušku.

Double sérum na konečky vlasů od Loreal jsem ulovila v Tescu ve výprodeji taktéž za 40 kaček, původní cena je něco kolem stovky. Jelikož jsem teď ostříhaná a musím si vlasy žehlit, protože se mi kroutí, určitě sérum využiji. Na výsledek jsem zvědavá.


Jako další tu mám produkty z Avonu.
Tyto tělové spreje si kupuju pravidelně. Dřív ještě bývaly větší a to 125 ml. Teď už jenom bohužel 100 ml. Staré varianty vůní jako meloun nebo malina už se taky nedělají, tak jsem si říkala, že zkusím tyhle nové.
Pomerančový květ mi voní mnohem víc než sedmikráska a citron. Jinak nejsou špatné. Osvěžující pleťovou vodu jsem dostala jako dárek. Obsahuje výtažky z echinacey a bílého čaje. Vhodná pro normální a smíšenou pleť. íšou sice pro 30+ ale to nehraje až takovou roli.


Jaké produkty jste v červenci nakoupili vy? Používáte osvěžující tělové spreje?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář! Přečtu si ho hned jak budu moct :)