sobota 6. února 2016

Co poletí do koše? (EMPTY)

Ahoj :) Máme dneska venku krásně a já se po odpolední procházce rozhodla trochu protřídit svoji kosmetiku. Celkem mám 9 produktů, které už nejsou použitelné a tak už je konečně vyhodím.


Celkem tady mám 5 produktů co se týče pečující kosmetiky, 3 produkty z dekorativky a jeden produkt k depilaci.


1. AVON Naturals vyživující tělové mléko s mlékem a medem 200 ml - zní to docela vtipně...tělové mléko s mlékem :D Každopádně tohle letí do koše, protože je prošlé, už asi 3 roky a zbytečně ho tady furt skladuju. Moc mi ani nevonělo, spotřebovala jsem tak půlku a řekla bych, že už se ani nevyrábí. Tuším, že jsem ho od někoho dostala, takže cenu opravdu netuším.

2. AVON Solutions  hydratační denní krém SPF 15, 50 ml - i tento krém vyhazuji z důvodu prošlé expirace. Zbývá asi třetina. Nebyl špatný, hezky voněl a dobře se vstřebával a jako plus bych zmínila pumpičku.

3. ORIFLAME Christmas Surprises 75 ml - tohle byla nějaká vánoční limitka, stál myslím do 50 korun. Vůně mi přišla dost chemická a jinak byl celkově příšernej, bylo to jako bych si ruce mazala vodou. Nebyla jsem schopná jej dopotřebovat. Prostě hrůza. Navíc nedávno taky prošel.

4. EVELINE zpevňující sérum na dekolt a poprsí 50 ml - nejvíc mě dostalo: zvětší prsa až o jednu velikost :D Zrovna tomuhle fakt nevěřím...Tento krém se objevil v nějaké beauty boxu, není to plné balení, naštěstí. Chvíli jsem ho používala, ale moc mi nesedla vůně a minulý rok prošel, takže vyhazuji.

5. SANS SOUCIS Aqua Benefits 24-hodinový krém 30 ml - i tento produkt byl součástí jednoho z beauty boxů, taky jsem ho chvíli používala, ale opět mi nesedla parfemace. Taky prošlý.


6. Černý lak na nehty - koupený u vietnamců za pár korun, chtěla jsem si ho na zdobení nehtů, mám ho už ale dlouho a zdobit se s ním už nedá.

7. MUA gelové oční linky - další věc z beauty boxu. Linky jsem použila asi 3x a nadšená jsem z nich nebyla. Vyhazuji protože vyschly.

8. AVON tekuté oční stíny - tohle už se taky určitě nevyrábí, je to staré tak sto let, nechápu proč jsem to už dávno nevyhodila.


9. BALEA depilační voskové pásky na obličej a třísla 20 ks - tyto pásky mě docela zklamaly, zkoušela jsem je na chloupky nad horním rtem, ale některé chloupky to vůbec nevzalo. Navíc pak nějak vyschly a už vůbec nelepily. Určitě dávám přednost klasickému vosku, na ten je spolehnutí. Součástí balení byly i vlhčené ubrousky.


Jsem ráda, že jsem se konečně odhodlala ty věci vyhodit, zbytečně mi zabíraly místo.
Taky děláte občas čistku co se týče kosmetiky?

Kriss

8 komentářů:

  1. Díky za recenzi, Avon ani Oriflame nevyhledávám, ale s těmi depilačními páskami jsi mě ušetřila koupě :)

    www.piosek.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Produkty z Avonu a Oriflame většinou dostávám k narozeninám a podobně, ale ráda zkouším nové věci, takže sem tam si něco pořídím i z katalogů.
      Co se týče voskových pásků, někomu určitě vyhovují, neříkám že ne, ale mě zklamaly.

      Vymazat
    2. Tak jsem si před pár dny pořídila voskové pásky, ale od jiné značky (Veet). Asi nemají tak super složení, ale já za sebe jsem byla spokojená. Tedy co se týče toho, že nad horním rtem vzaly všechny chloupky tak, jak měly. Spokojenost ze samotného aktu trhání nechám stranou :D To byl totiž děs :D Ale jinak taky obsahovaly ubrousky a 20 pásek, které se po rozlepení ale rozdělily na 2 povoskované části, takže vlastně 40 za 160 Kč. Takže pokud budeš chtít někdy něco nového opět vyzkoušet, tak tady ty můžu doporučit :)

      Vymazat
    3. Moc děkuju za tip! Zrovna mi došel můj vosk s úzkou hlavicí určený právě na horní ret, takže pokud jej nikde neseženu, zkusím Veet :)

      Vymazat
  2. Tiež mám práve otvorené podobné mlieko od Avonu a snažím sa ho minúť. Slabo hydratuje, takže ani nie je škoda, ak ho prestali vyrábať. Inak som z týchto žiaden iný produkt nevyskúšala :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já na to mazání moc nejsem, ale měla bych se polepšit :)

      Vymazat
  3. Já vůbec nechápu jak by nějaký krém mohl zvětšit prsa... :-)) To mě fakt pobavilo, ale bylo by to super :-) Voskové pásky mě taky celkem zklamaly, takže s tebou musím jen souhlasit :-)
    http://verrygusto.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V oficiálním popisu je tohle opravdu napsané, ale spíš to má prsa asi spíš zpevnit. Já to používala jen chvíli, takže nemůžu soudit. Co se týče těch pásků...asi zůstanu u vosku, nepřesvědčilo mě to.

      Vymazat

Děkuji za komentář! Přečtu si ho hned jak budu moct :)