neděle 1. května 2016

New In Březen 2016


No jo, květen a já mám pro vás teprve nákupy na březen :D
Tak původně jsem si myslela, že moje březnové nákupy by mohly vypadat nějak takhle....

Když mi došel Garnier odličovač a s ním i odličovací tamponky, říkala jsem si, že bych tento měsíc mohla kupovat jen kosmetiku, kterou dopotřebuji a nebudu mít žádnou v zásobě. No to by se nesměly objevit novinky od Essence a podobně... :D

1. EBELIN odličovací tampony ze 100% bavlny, 140 ks - tyto tamponky z DM si myslím že nemusím moc rozebírat, určitě je všichni znáte, stoji kolem 20,30 korun. Kupuju si různé značky a nejsem až tak náročná, pokud mi to vyloženě nedře oči nebo obličej, ale čím jemnější, tím lepší samozřejmě.

2. GREEN LINE odličovač očního make-upu 125 ml - obsahuje výtažek z mandlí a ginka. Já osobně mám na odlíčení očí ráda spíše nemastné odličovače nebo micelárky. Tento odličovač ale hodně chválila Verča Blueberry Pink,ale naposled myslím říkala, že už s ním tak spokojená není, přesto jsem po něm v DM sáhla a stál myslím 60 korun. Přijde mi určitě lepší mež Garnier, ale já prostě tomu mastnému asi nepřijdu na kloub :D Na začátku bych řekla, že se složky rychle oddělovaly od sebe, když už je ho pak míň, třeba polovina, tak je to v pořádku.

Novinky od Essence jsem si pořídila celkem 3, i když mám zálusk ještě i na další :)

3. ESSENCE barva na rty Velvet Stick Matt - celkem je na výběr 5 odstínů, za mě tohle opravdu super, za málo peněz hodně muziky
Cena: 60 Kč

4. ESSENCE řasenka na obočí Make Me Brow - i tahle novinka mě potěšila, pro ty, kdo chtějí obočí jen zvýraznit naprosto dostačující. Líbí se mi i kartáček, který je tak akorát a dobře se s ním pracuje, myslím že teď aktuálně jsou na výběr 3 odstíny a toto by měl být ten nejtmavší.
Cena: 75 Kč.

5. ESSENCE dlouhotrvající rtěnka - naprosto božská barva, nemohla jsem jí odolat
Cena: 70 Kč


6. RIVAL de LOOP Young rozjasňovač - odstín 01 moon dust, za tu cenu 80 Kč je to paráda, pigmentace je slušná, ale na mě to přece jen asi velké balení a je to teda 13 g.

7. RIVAL de LOOP Young báze pod oční stíny - moje nejoblíbenější báze a zároveň báze na které mi drží všechno je báze od ELFU, jelikož mi ale došla a platit poštovné kvůli jednomu produktu se mi nechce, hledám jiné alternativy. Báze stála myslím 55 Kč, má takovou lepkavou gelovou konzistenci a mile mě překvapila, vydrží mi asi 6 - 8 hodin, což není tak úplně špatné za tu cenu :)

8. CATRICE báze proti zarudnutí Prime and Fine Anti-red 30 ml - občas mívám červené tváře, tak jsem ji chtěla vyzkoušet, ale nadšená z ní nijak extra nejsem, musí se rychle roztírat jinak žmolkuje a svoji funkci podle mě až tak neplní, ale dám jí ještě šanci :) K dostání je ještě rozjasňující báze a báze na zmatnění pórů.
Cena: 127 Kč

9. CATRICE konturovací paletka Prime and Fine - odstín 010 Ashy Radiance, k dostání ještě druhá varianta 020 Warm Harmony. Tento produkt se Catrice povedl, opět za málo peněz hodně muziky, já jsem spokojená.
Cena: 127 Kč


10. B.U. Free Spirit parfémovaný deodorant 75 ml - ačkoliv nemám ráda sladké vůně, tuhle miluji, asi jako jedinou :D je to tedy ovocně - květinová vůně, kupovala jsem ji v DM, byla v takovém tom stojanu se slevami a stála 129 Kč, původně byla za 149 Kč a i když to není zas taková sleva, tak jsem si ji vzala, protože jsem předtím měla toaletku 50 ml v takovém tom balení v plechovce a ta mi došla. Bohužel rozdíl jde dost poznat, tenhle deodorant vůbec nevydrží.
Složení vůně:
Hlava: hruška, pomeranč, pomerančové květy
Srdce: lotos, jasmín, růže
Tělo: pižmo, jantar, vanilka

11. ELF Essentials báze pod oční stíny - jak už jsem psala, došla mi báze od elfu z této základní řady, odstín sheer. Na vinted jsem narazila na tento odstín pearl a myslela jsem si naivně, že to bude skoro stejné. Bohužel není. tento odstín je jako takový pasta a navíc obsahuje třpytky.

12. ARTDECO báze pod oční stíny - jelikož mi došla poukázka z Douglasu na 200 Kč, koupila jsem si za ni tuhle vychvalovanou bázi a musím říct, že až tak super mi nepřijde, zkoušela jsem ji zatím asi 2x takže jí dám ještě šanci a uvidíme.
Cena: 209 Kč Douglas

13. EBELIN houbička/vajíčko na make-up - nemůžu houbičku porovnávat s Beauty Blenderem nebo třeba s houbičkami z ebay, nezkoušela jsem je. Nanáším make-up štětcem a houbičkou mi to přijde celkem zdlouhavé, ale na zapracování korektoru třeba pod oči je super a ještě ji budu zkoušet a testovat určitě dál.
Cena: 139 Kč


14. GLANC BOX 2 - jako poslední bych chtěla zmínit Glanc Box, který jsem si koupila, protože se mi moc líbil ten první svým obsahem. Ze začátku jsem moc nadšená nebyla, protože obsahoval méně kosmetiky než ten první, nakonec jsem zjistila, že využiji vše a sama bych si tyto výrobky nekoupila, i když si je kupuji ale v jiné variantě.
Cena: 300 Kč

To by bylo za březen všechno. A co jste si koupili vy? Veškeré vaše tipy a odkazy na články uvítám v komentářích :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář! Přečtu si ho hned jak budu moct :)