středa 6. července 2016

NOVINKY za duben 2016

Krásný svátek všem!
Tentokrát tady mám novinky za duben, ano já vím o 2 měsíce později, ale říkala jsem si, že když už jsem je nafotila, tak je přece jen zveřejním. Původně jsem chtěla spojit všechny 3 měsíce do jednoho článku, ale bylo to příliš dlouhé.
Určitě mi dolů do komentářů dejte odkaz na vaše novinky, ráda se podívám, případně přihodím něco na svůj wishlist :)

NOVINKY za duben 2016
1. DONTODENT antibakteriální ústní voda 500 ml - hned na začátku měsíce dubna mi došla ústní voda, tak jsem běžela do DM pro novou. Předtím jsem měla variantu Sensitive bez alkoholu, tak jsem si říkala, že vyzkouším i jinou. Bohužel tahle mi až tak nesedne, protože víc pálí :D Přitom je také bez alkoholu, ale obsahuje ještě výtažky heřmánku, šalvěje a máty. Přirovnala bych ji asi k modrým Orbitkám :D Ty prostě pálí víc než zelené. Nevím kolik přesně stojí, ale myslím, že je to kolem 50 Kč.


Pak tady mám další 2 novinky (i když ony už to nejsou až takové novinky :D), které jsem od Essence chtěla vyzkoušet. Ještě mě lákal i fixační sprej na make-up, takže pokud jste ho někdo zkoušeli, určitě mi napište do komentářů, jak u vás uspěl :)

2. ESSENCE pěnový korektor - četla jsem spoustu pozitivních recenzí, ale bohužel jsem zklamaná, tento korektor absolutně není vhodný pro suchou pleť, ještě více zvýrazňuje šupinky a ani krytí mi nepřijde nic extra, vzala jsem si odstín 20 soft sand, ale pravděpodobně poputuje dál. Za tu cenu za mě trochu propadák.
Cena: 90 Kč

3. ESSENCE kompaktní pudr All About Matt - ani tento produkt mě příliš nepotěšil, přijde mi, že se hodně chytá na jemné chloupky a ty pak jsou vidět ještě víc, ale dám mu ještě šanci.
Cena: 90 Kč


4. BOURJOIS vitamínové tonikum 250 ml - protože jsem dopotřebovala tonikum od Ziaji, bylo konečně třeba si koupit nové a toto jsem už dlouho chtěla vyzkoušet. Je bez alkoholu a s vitamínem C. Kupovala jsem ho v parfumerii Douglas. No ale že by to bylo něco z čeho bych si sedla na zadek to teda ne.
Cena: 119 Kč Douglas

5. MISSHA M Magic Cushion make-up SPF 50 - tento make-up mám z druhé ruky, stál mě kolem 3 stovek, jinak ho na e-shopu koupíte za 531 Kč. Hezky se nanáší a dobře kryje, ale bohužel se po něm strašně lesknu ať dělám co dělám, stejně jako po BB od této značky. I přesto, že slibuje, že křemenový prášek pohlcuje pot a maz. Mám odstín 21, který byl pro mě po zimě ideální. Dostupný je také v odstínu 23.

NOVINKY za duben z drogerie ROSSMANN

6. WELLA Wellaflex lak na vlasy Extra Strong 250 ml - s technologií Flexactive, dříve jsem měla takovou fialovou miniaturku od této značky a byla jsem moc spokojená, i tento je fajn, je to teda stupeň 4, ale příště zkusím i pětku.
Cena: 65 Kč ve slevě Rossmann

7. RIVAL de LOOP hydratační pěsticí kapsle 7 x 0,38 ml - pro dehydrovanou pleť, obsahují extrakt ginkgo biloby a vitamin E.
Cena: 40 Kč

8. RIVAL de LOOP oční maska 4 x 1,5 ml - určena pro péči o citlivou oblast okolo očí. Musím říct, že některé masky pro oční okolí mě stejně štípou, tahle ne :) Obsahuje: kys. hyaluronovou, vitamín E, bambucké máslo, makadamiový a sojový olej, olej z hroznových jader, skvalen z oliv, panthenol pro zklidnění a allantoin pro regeneraci. Zatím jsem zkoušela jen jeden pytlíček, ale vypadá to slibně, hezky se vstřebává.
Cena: 22 Kč


9. L'Oréal IParis nfallible 24H Matte make-up 35 ml - pro dokonale matný vzhled, slibuje vysokou krycí schopnost, což můžu potvrdit. Momentálně už je na mě příliš světlý. Odstín 10 Porcelain.
Cena: ve slevě 219 Kč Rossmann

10. ADIDAS Pure Lightness deodorant 75 ml - kupuji si pravidelně Happy Game, ale tahle verze byla ve slevě, tak jsem ji vzala na zkoušku, není špatná, ale Happy Game u mě vede.
Cena: 140 ve slevě Rossmann



11. BALEA maska na vlasy vanilka & mandlový olej 200 ml - s vit. B3 a provit. B5, neobsahuje silikony, maska má příjemnou sladší vůni, používám ji momentálně jen na konečky, nemám vlastně ani nic co bych jí vytkla.
Cena: 60 Kč

12. SALLY HANSEN rychleschnoucí krycí lak - tento lak nemusím asi ani moc představovat, určitě ho všichni znáte, můžu potvrdit, že je opravdu super a laky díky němu schnout opravdu rychle. Co se týče výdrže, na nohách mi s ním laky drží skvěle i dva týdny. Na rukou je to pak horší, s bídou je to týden, nevím jak to dělám...
Cena: 99 Kč


13. BALEA osvěžující tělový sprej s vůní melounu 200 ml - vůni melounu miluju, ale tento sprej mě trochu zklamal, mnohem více mi vyhovuje melounový sprej z Avonu, šanci mu ale určitě dám :)
Cena: 60 Kč

14. BALEA tělové želé s vůní máty vodní & melounu 150 ml - další limitka, kterou jsem musela mít, ani tady mě vůně až tak neuchvátila, asi jsem divná, ale necítím tam ani mátu a ni meloun :D Snad to dožene alespoň hydratací.
Cena: 60 Kč



15. RIMMEL Lasting Finish 25h make-up - i tento make-up mám z druhé ruky, zatím mu nemám co vytknout, je super :) Cena v drogeriích se pohybuje myslím v rozmezí 150 - 200 Kč. Mám ten nejsvětlejší odstín 100 Ivory. Navíc má SPF 20.

16. REVLON Colorstay make-up pro normální/suchou pleť 30 ml - já jsem tento make-up chtěla už dlouho vyzkoušet, mám ho tedy také z druhé ruky stejně jako předchozí Rimmel, takže stál pár korun, zase oceňuji SPF 20, i když ochranný UV faktor má dnes už spoustu make-upů. Celkově mě ale moc nenadchnul, pleť mi ještě více vysušoval a veškeré nedostatky zvýrazňoval. Odstín 110 Ivory. Cenu opravdu netuším, myslím, že tak kolem 2 - 3 stovek. Navíc se teď Revlon objevil v drogeriích i u nás.


Jako další tady mám 4 paletky, které jsem kupovala v Tescu ve slevě. Všechny jsou od značky Technic. Pravděpodobně by to měla být anglická značka, podrobněji jsem to nezkoumala, pokud ji někdo znáte, ráda se poučím :)
Tak trochu rozporuplné pocity mám z toho, že na zadní straně balení je sice napsáno: Against Animal Testing, přitom ale také Made in China.
Co se týče tady toho testování a netestování a certifikátů atd....mám v tom trochu guláš, takže se přiznám, že tomu až tak nerozumím, pokud se v tom někdo vyznáte, budu ráda za vysvětlení, nerada bych tady šířila nějaké nepravdivé informace, které si vygůglím...

Co se týče balení, u obou variant není nijak bytelné a aplikátory takové ty klasické, levné, které stejně nikdy nepoužívám. Pigmentace není nijak závratná, ale s nějakou lepší bází pod oční stíny je to ok.


17. Technic Mega Mattes Eyeshadows - paletka 12 matných stínů, jak vidíte už jsem to nevydržela a musela do nich hrábnout :D
Cena: 69 Kč


18. Technis Sultry Eyeshadows - paletka 6 stínů, matných i třpytivých.
Cena: 49 Kč


Další dvě paletky mají o něco bytelnější balení.


19. Technic Colour Fix paletka tvářenek - foťák nezachytil některé barvy úplně přesně, takže to vypadá, že některé jsou stejného odstínu, ale není tomu tak. Každopádně využiji stejně jen asi 4 tvářenky z celkové počtu. Kromě toho celkem práší.
Cena: 119 Kč


20. Technic Colour Fix krémová konturovací paletka - za to z konturovací paletky jsem nadšená, v konturování zatím nejsem profík, ale mám z ní radost. Pigmentace je spíše střední.
Cena: 119 Kč


Ceny jsou pouze orientační a pokud jsem se někde spletla ať už s čímkoliv, klidně mne opravte :)
Určitě mi napište, zda máte s nějakým produktem zkušenosti a jak vám vyhovoval. 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář! Přečtu si ho hned jak budu moct :)