neděle 11. září 2016

Spotřebováno ČERVENEC 2016

S dost velkým zpožděním, ale přece :D


Se spotřebovanými produkty za červenec jsem spokojená, i když převládají spíše deodoranty a parfémy.


1. BALEA Deosprey Triple Effect 200 ml - myslím, že tohle už se snad ani neprodává, leží mi to tady tak sto let. Příšerně to smrdělo a pořád ještě smrdí, nechápu proč to pořád skladuji, fuj!

2. ADIDAS tělový deodorant 150 ml - tuto vůni mám moc ráda i jako toaletku. Je skvělá. 
Cena: kolem 60 Kč

3. NAOMI CAMPBELL Cat Deluxe At Night deodorant 75 ml + vzorek - na základě vzorečku jsem si minulý rok pořídila deodorant, používám ji hlavně v zimě, ale už jí bylo na dně, tak jsem ji dopotřebovala a koupím si zase novou, zbožňuji ji, celkově je špatně sehnatelná a toaletka stojí kolem 9 stovek. Je v ní cítit např. hruška, černý rybíz, pitahaya.
Cena: cca 300 - 400 Kč

4. AVON tělový sprej malina a hibiscus 100 ml - mrzí mě, že Avon tyto jednoduché vůně už nevyrábí, snad se někdy zase vrátí do katalogů. Místo toho jsou k dipozici skoro samé překombinované varianty. Jsou super nejen na léto a osvěžení.
Cena: v akci 50 Kč

5. B.U. Free Spirit toaletní voda 50 ml - i přesto, že sladké vůně moc nemusím, tahle mi opravdu sedí, prodává se v takových vyšších plechovkách. Je to ovocně-květinová vůně a najdete v ní např. pomeranč, hrušku, růži nebo jasmín a další. Na rozdíl od parfémovaného deodorantu má mnohem lepší výdrž.
Cena: kolem 200 Kč

6. Lady Speed Stick 24/7 Fruity Splash antiperspirant gel 65 g - dříve mi vyhovoval nejvíc ze všech antiperspirantů, teď mi přijde, že už tolik nepůsobí, ale mám nějaké nějaké Lady Speed Stick v zásobě. Voní opravdu svěže. Netuším vůbec kolik teď tak může stát, ale kolem 70 - 80 korun určitě.


7. BALEA sprchový gel Šumění moře s vůní limetky a máty 300 ml - naprosto božská limitka, ta vůně je úžasná, za mě hodně povedený kousek, pokud ho ještě teď seženu, tak si jej koupím znovu.
Cena: 20 - 30 Kč

8. ASTRID Soft Skin zjemňující čistící micelární voda pro suchou a citlivou pleť 200 ml - tady nemám co vytknout, odličovala bez problému klasický make-up, nijak mě nedráždila, za mě spokojenost.
Cena: 70 Kč

9. DIADERMINE odličovač očního make-upu 125 ml - v poslední době za mě nejlepší "vodičkový" odličovač očí.
Cena: minimálně 100 Kč v DM



10. CATRICE Longlasting voděodolná tužka na oči - odstín 020 The World´s Greytest a 050 Brown Town Girl, obě obsahují třpytky, na začátku byly fajn, bohužel je musím vyhodit, nevím čím to je, ale stala ze z nich naprostá guma, musela bych hodně tlačit aby vůbec kreslily. Netuším kolik stály, ale dost mě mrzí.

11. ESSENCE Longlasting tužka na oči - odstín 01 Black Fever, 20 Lucky Lead, tyto tužky musím naopak pochválit, obzvlášť odstín Lucky Lead si kupuji stále dokola, je to taková tmavě hnědá barva s trochou šedé. Hezky drží.
Cena: do 50 Kč

12. BOURJOIS 4D Gloss lesk na rty 7,5 ml - odstín 62 Rosé Givré, tento kousek vyhazuji, mám ho strašně dlouho, kdysi jsem dostala poukázku do Fann parfumerie a tohle byl jeden kousek z nákupu. Skoro jsem ho nakonec nepoužívala, vlastně nechápu proč jsem si ho vzala, když nesnáším jak lesky lepí :D V horní části uzávěru jsou ještě třpytky. Netuším kolik tehdy stál a jestli se vůbec ještě prodává.

13. Make Up For Ever voděodolná tužka na oči - tato původně miniaturka se objevila kdysi v jednom beauty boxu. Já osobně s ní byla spokojená, malovala jsem si s ní tedy jen spodní linku, ale nerozmazávala se. Kdyby ještě šla ořezat, používala bych ji nejradši dál.
Cena: plné balení 400 Kč



14. Kosmetické štětce 2ks - tyto kousky vyhazuji, mám je ještě z dob základky a popravdě jsou příšerný, dřevo už úplně odpadlo od kovu a dost pelichají, navíc jsou hodně hrubé a nepříjmené na pleti.

15. MISS SPORTY Lasting Colour Maxi Brush 7 ml - odstín 010, klasický bezbarvý lak, nemám co vytknout, svoji funkci splnil, cena také přiznivá.
Cena: do 50 Kč

16. LANCOME Multikorekční pleťové sérum Visionnaire vzorek 7 ml - vzoreček, který jsem nedávno dostala, musím říct, že mě sérum hodně nadchlo, ale plné balení za skoro 2 tisíce bych si určitě nekoupila.

17. BIOSIL Plus 60 tablet - doplněk stravy pro nehty a vlasy asi nemusím představovat, občas si ho kupuji a dříve mi hodně pomáhal, teď mi přijde, že už tolik nefunguje.

18. SEVENTH GENERATION dětský šampon a mycí gel vzorek - vzoreček jsem použila na vlasy, byl velmi příjemný a v budoucnu bych od této značky vyzkoušela určitě i jiné produkty. Tato značka je jedním z nejstarších a nejzkušenějších světových výrobců netoxické drogerie a biodrogerie.

19. BALEA Soft & Clear pásky na obličej 3x2 ks a pásky na nos 3 ks - s kys. salicylovou a tea tree olejem, když jsem je použila poprvé, nadšená jsem z nich nebyla, pak jsem zjistila, že je důležité použít správnou techniku a navlhčit je tak akorát. Opravdu fungují! Černých teček mi vytáhly celkem dost. Cenově myslím do 100 Kč.

20. MISSHA Super Aqua BB krém s extraktem šnečího séra vzorek - SPF 30, obsahuje ještě spoustu dalších extraktů, opravdu mi seděl, bohužel plné balení stojí 690 Kč.


To by bylo tedy za červenec vše, už se těším až se těch prázdných obalů zbavím :)
A opět dodávám, že každému sedí něco jiného a co sedlo mně, nemusí sedět vám :)

3 komentáře:

  1. 1) Hromada spotřebovaných vůní a deodorantů mě za léto moc nepřekvapuje :D
    2) Díky za tip na ten Diadermine; určitě si zkusmo jedno balení pořídím :)
    3) Balea limitkový-limetkový sprcháč jsem ještě viděla; sama mám nasyslené 3 :))
    4) Ty Balea pásky teda vyzkouším, když je tak chválíš :)
    5) Lancôme je boží, až teď zjišťuju, že jejich produkty za tu cenu doopravdy stojí...
    6) Zkus Biotin od značky DrMax, má trošku jiné složení "doplňkových" látek a přijde mi, že i líp funguje :)

    Zrzavá katastrofa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 2) Nevím jak si poradí s voděodolným makeupem, ten nepoužívám ;-)
      3) pro sprcháč si poletím v nejbližší době :D
      4) mám i fotku, ale nevím jestli bych někoho nepohoršila tím použitým páskem :D
      5) o produkty Lancome zkusím napsat Ježíškovi na Vánoce :D
      6) děkuji za tip, jakmile doberu Panthenol určitě vyzkouším :)

      Vymazat
  2. Já miluji micelárku od Astridu, za tu cenu je opravdu super a navíc moc příjemně voní :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! Přečtu si ho hned jak budu moct :)