sobota 4. listopadu 2017

Nákupy září 2017


Venku to za oknem vypadá nádherně, ale zima je tam pořádná.
S měsíčním zpožděním tady mám nákupy za září.


Došlo mi pár věcí, takže jsem se rozhodla koupit vše naráz na Notino

1. BARWA Natural Hypoallergenic osvěžující gel na intimní hygienu 500 ml - zaujala mě hlavně cena, 500 ml za 69 Kč to je opravdu super cena. Tato varianta obsahuje výtažek z okurky a kys. mléčnou. Okurka tam opravu cítit je, ale vůně je spíše taková opravdu přírodní a jemná. Na fotce není úplně plný, nějakou chvilku už jsem ho používala. Jinak Barwa je polská kosmetika, v nabídce na Notinu najdete i další varianty a viděla jsem tam dokonce i klasické sprchové gely. Jejich kosmetika obsahuje spoustu rostlinných výtažků. 

2. FARMONA Tutti Frutti Melon & Watermelon cukrový peeling 300g - tohle je další pecka, peeling je dost hrubý, takže kdo se chce pořádně vydrhnout, tak doporučuju, navíc ta parfemace je naprosto božská a peeling je opravdu zelený. Mimochodem další polská značka :)
Cena: 129 Kč

3. SORAYA Collagen & Elastin čisticí tonikum 200 ml - s vitamínem A a E, pro všechny typy pleti a bez alkoholu Do třetice všeho dobrého tady máme třetí polskou značku :D Parfemací mi strašně něco připomíná, ale ještě jsem nepřišla na to co.
Cena: 69 Kč

4. BATISTE suchý šampon Party 200 ml - tuto variantu jsem ještě nezkoušela, co se týče parfemace mám jiné favority, ale není špatná.
Cena: 105 Kč


Jako další tu mám nákup z Dmka, kromě pásků na nos, ty jsou z Rossmannu.

5. DERMACOL hřejivý sprchový gel s vůní jablka a skořice 250 ml - určitě jste všichni zaznamenali, že Dermacol má další řadu. V nabídce je myslím ještě peeling a krém na ruce. Ta skořice je tam cítit hodně, takže už se těším až ho vyzkouším. Kupovala jsem ho v DM, ale byl ve slevě, takže stál do 40 Kč.

6. TREND IT UP Sheer Nude make-up 30 ml - make-up už nejspíš nevyzkouším, opálení už zmizelo, ale i tak se ukázalo, že v obchodě vypadal odstín o dost světlejší.

7. BALEA plěťová maska lenochod limitovaná edice - lenochodí mánii Born To Be Lazy jste už určitě také všichni zaznamenali, já vzala jen masku a kapesníky už jsem dávno posmrkala :D Oželela jsem tak sprcháč a tělové mléko, balzám na rty, odličovací tamponky a toaleťák :D Jinak je to taková ta klasická plátýnková maska. Pokud jste ji někdo zkoušeli, určitě mi napište jaká je :)

8. BALEA noční pleťová maska 8 ml - s extraktem z mořských řas a kys. hyaluronovou pro všechny typy pleti. Ani tuto masku jsem ještě nezkoušela, je to taková kapslička, ale celkově se mi ten obal líbí. K dostání ve čtyřech variantách.
Cena: 29 Kč

Balea masky: čistící, vyživující, obnovující a napínací.

9. TREND IT UP tvářenka odstín 05, 5g - mám ji zatím odloženou, ale brzy se chystám vyzkoušet, doufám, že odstín bude podle mých představ.

10. RIVAL DE LOOP Pure Skin kosmetické náplasti 3ks - složení s Tea tree olejem, bez silikonů, parfemace a parabenů. Dokonce jsou i vegan. Já jsem teda spokojená s těmi Balea bílo-modro-šedými nebo jaký je to obal, ale vyzkoušet se musí vše, že jo :)


AVON tělové spreje: Kokos a karambola, Jasmín, Růžový grep a máta. V katalogu byla akce 3 za 120 tuším. Grep mě moc nenadchl, další dva jsou fajn.


Jako poslední z kosmetiky tady mám tento čistící kartáček z Lidlu pro smíšenou pleť. Zatím ho používám krátce a navíc nemám s čím srovnávat.


A úplně poslední i když nekosmetický kousek jsou tyto kotníčkové kozačky z Deichmannu. Stály tisícovku bez koruny a úplně jsem se do nich zamilovala, navíc jsou opravdu pohodlné.

A co jste si pořídili v poslední době vy? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář! Přečtu si ho hned jak budu moct :)