neděle 19. listopadu 2017

Spotřebováno září 2017

Se zpožděním tady mám i spotřebované produkty za září. Tentokrát jen 10 kousků.


1. DONTODENT ústní voda Sensitive 500 ml - tyto ústní vody z DM kupuji pořád dokola a jsem s nimi spokojená, navíc cena kolem 30 Kč je víc než příznivá.

2. BALEA krémový sprchový gel s vůní granátového jablka a květů broskví 300 ml - sprchové Balea gely jsou také moji oblíbenci a vždycky když vidím nějakou novou parfemaci, chci ji vyzkoušet. Tenhle voněl příjemně a byl červený.

3. HERBAVERA intimní lactagel s aloe vera a kys. mléčnou 250 ml - tady asi nemám co bych vytkla, gel byl lehce narůžovělý a měl jemnou parfemaci, co se týče intim gelů, nechystám se zůstat jen u jedné značky, takže do budoucna zkusím pokaždé nějaký jiný. 



4. BALEA suchý šampon pro pevnost a objem vlasů 200 ml - tento šampon už mi tu leží docela dlouho, protože jsem si začala kupovat Batiste suché šampony. Nevím ani jestli se ještě prodává, ale svoji funkci splnil.

5. L'ORÉAL pleťová voda Sublime Fresh 200 ml - i tato voda už mi tu ležela docela dlouho, taktéž jsem ji přestala používat po zakoupení druhých produktů. Je určená pro normální a smíšenou pleť, já jsem ji používala jen na T-zónu, byl z ní hodně cítit alkohol.

6. BALEA čistící pleťový gel rozjasňující 150 ml - pro smíšenou pleť, tohle mě přestalo asi v půlce bavit, tak jsem to přestala používat. No nakonec jsem se k tomu přeci jen dokopala. Parfemace docela chemická, znovu už si určitě nekoupím. Na odlíčení ve sprše houbičkou to ale stačilo, jen mi přišlo, že gel docela vysušoval.



7. COLLISTAR řasenka Infinito, odstín Extra Nero 11 ml - řasenku jsem dostala v setu na Vánoce ještě s tužkou a kosmetickou taštičkou. Musím říct, že je to naprostá pecka, řasy hezky oddělí a prodlouží, jen ta cena je masakr, od 300 do 500 Kč.


Řasenka Collistar Infinito - kartáček

8. CATRICE Camouflage tekutý korektor odstín 020 Light Beige; 5 ml - tento korektor určitě všichni znáte, všichni ho vychvalují, i já ho musím pochválit, i když to krytí by mohlo být o kapku lepší.

9. ESSENCE lak na nehty All in One multitalent 8 ml - cca 1/3 laku tam ještě zůstala, ale už se s ním nedá lakovat, strašně se táhne. Jinak super jako podlak i nadlak.

10. YVES ROCHER hydratační gel pro den a noc 10 ml - až budete mít pocit, že v tubičce už nic není, rozhodně ji doporučuji rozstřihnout, je tam toho ještě spoustu :D Plné balení bych si ale asi nekoupila, nějak mě to nenadchlo.


Podělte se o své spotřebované produkty, ráda se mrknu :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář! Přečtu si ho hned jak budu moct :)