neděle 14. ledna 2018

Nákupy listopad a prosinec 2017


Vzhledem k tomu, že by oba články za jednotlivé měsíce byly krátké, rozhodla jsem se je spojit.
Kupuju si mnohem méně věcí než dříve a snažím se spotřebovat zásoby, které mám. A musím se pochválit, například šampon mám teď momentálně jeden otevřený a žádný jiný v zásobě :)


Jako první tu mám nákup z DM:
BALEA krémový sprchový gel s vůní vanilky a kokosu 300 ml a BALEA krémový sprchový gel s vůní malin a limetky 300 ml - kupuju je když se objeví nějaký nový, tyhle dvě verze jsem ještě nezkoušela.

BALEA sprchový gel Glamorous Nights s vůní rybízu a malin 250 ml jsem už jednou měla a je naprosto boží! Miluju tu vůni a jsem moc ráda, že se dá opět koupit, otázka na jak dlouho.



Další je mišmaš koupený tak různě:
RADOX Uplifted grep&bazalka 250 ml s praktickým háčkem na pověšení jsem vzala v Tescu ve slevě.
BIELENDA Cotton dvoufázový odličovač citlivých očí pro posílení řas 140ml jsem přihodila do košíku při nákupu vánočních dárků na notino.cz a až doma jsem zjistila, že jsem se překlikla, protože dvoufázové odličovače nemusím.
ANNY Drop It Dry 15 ml je z Douglasu, nikdy jsem nic podobného nezkoušela a značku neznám, ale tyhle kapky jsou naprosto skvělý. Nehty mi vydrží hezky nalakovaný i 4 dny, což je o dva dny déle než normálně. Byly ve slevě za 59 Kč. Teď momentálně je mají na e-shopu ve slevě za 99 Kč, původně ale za 365 Kč.
DERMACOL One Coat Extreme Coverage Nail Polish 10 ml odstín 145 - další věc z Tesca ve slevě asi za 30 korun. Od Dermacolu nemám ještě žádný lak na nehty.
MAYBELLINE Colorama 60 seconds odstín 261 je můj asi jediný hnědý lak na nehty, příliš tuhle barvu nevyhledávám, ale zkusit se má všechno že jo.
CALYPSO houbičky kupuju většinou v Rossmannu, používám je buď na smývání masek nebo na odlíčení.


Avon už tolik neobjednávám, ale tělové spreje si nenechám ujít. Tentokrát jsem si vzala parfemaci granátové jablko&mango, což je už moje druhé balení a brusinku&skořici, ta se teď na zimu obzvlášť hodí. Mrzí mě, že přestali vyrábět třeba meloun, ten byl ze všech nejlepší.

Neodolala jsem novým tekutým rtěnkám MARK, vybrala jsem si 2 matné a 2 lesklé a jednu matnou (uprostřed) dostala jako dárek. Všechny stály v katalogu 130 Kč. Ty lesklé jsem tam teď nenašla, pouze na Avon stránkách, ale jsou za 199 korun, což mi teda hlava nebere, navíc strašně lepí, ale ty matné jsou docela fajn, přirovnala bych je k drogérkovým tekutým rtěnkám např. od Essence. Nakonec si nechám zřejmě jen 2 odstíny a zbytek pošlu dál.


A těsně před Vánoci jsem si udělala radost rtěnkami od Sleeku a kosmetickou taštičkou, protože moje stará od Collistar se už rozpadá. Bohužel ten světlejší odstín jsem už poslala dál, protože mi nesedl, i přesto, že jsem si hledala jak vypadá, v reálu to bylo úplně jinak. Každopádně jsem nadšená, drží jako přibitá.


Syslíte taky zásoby kosmetiky nebo máte od každýho jen to potřebný?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář! Přečtu si ho hned jak budu moct :)