sobota 24. února 2018

Nákupy leden 2018

Krásnou neděli :)
Ještě pořád bych ráda pokračovala ve střídmém nakupování, ale tomu Clinique kalendáři ve slevě jsem fakt nemohla odolat :)
Zdroj: Marionnaud.cz
CLINIQUE adventní kalendář 2017
Vždycky jsem chtěla kosmetický adventní kalendář, jakýkoliv, ale přišlo mi to dost drahý. Když jsem zjistila, že ho na e-shopu Marionnaud ještě mají a dokonce ve slevě, tak jsem ho nakonec objednala. Stál 1567 Kč a pořád ho tam mají. Nezkoušela jsem ještě všechny produkty, zatím jsem spokojená tak 50:50.Docela mě naštvalo, že už byl rozdělaný, izolepa byla porušená a stejně tak to měla i kamarádka, takže náhoda to určitě nebyla. No budiž...jsem nakonec ráda, že ho mám a udělala jsem si radost.


I po paletkách Makeup Revolution jsem už dlouho pokukovala.
MUR Beyond Flawless, zdroj: notino.cz
MUR Flawless Matte, zdroj: notino.cz
Makeup Revolution Ultra paletka 32 očních stínů Beyond Flawless
Makeup Revolution Ultra paletka 32 očních stínů Flawless Matte

Fotky možná trochu zkreslují, ale stíny jsou v obou paletkách v podstatě stejné, jen jedny matné a druhé třpytivé. Obě jsou z druhé ruky, jedna mě stála 100 Kč a druhá 130 Kč. Časem se možná rozhodnu, kterou pošlu zase dál a nebo taky ne.

MUR Beyond Flawless

MUR Flawless Matte
Jedna paletka je pouze vyzkoušená, na druhé je znát, že byla používaná. Pokud se dá kosmetika vydezinfikovat, tak s tím nemám problém.


BALEA ochranný šampon pro barvené a melírované vlasy s UV ochranou 250 ml
BALEA šampon na vlasy s kofeinem 250 ml
Mám otevřený poslední šampon (i když nadšená z něj teda nejsem), tak jsem doplnila v DM zásoby. Nevěděla jsem, který vybrat a vzala oba (pro jistotu :D). Každý stál 39 Kč. Kondicionér jsem si ze stejné řady zatím nebrala, mám ještě nějaké zbytky od barev na vlasy a ráda bych je dopotřebovala. Zatím používám ten pro barvené vlasy a jsem s ním spokojená.



MISS SPORTY Fabulous Lash Stretch It řasenka 8 ml - moje hledání skvělých řasenek pokračuje. Tato stála 79 Kč, ale zatím mě moc nepřesvědčila, i přesto, že tyto klasické kartáčky mi vyhovují.

Celkem jsem za leden utratila 1954 Kč, ale to jen díky Clinique kalendáři. Kolik průměrně utratíte za měsíc Vy?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář! Přečtu si ho hned jak budu moct :)