neděle 11. března 2018

Spotřebováno únor 2018


I přesto, že jsem si myslela, že v únoru toho bude opravdu málo, opak je pravdou a od svého průměru 10 kousků jsem se nijak neodchýlila.



1. INCA COLLAGEN 30 sáčků - tento "zázračný" nápoj v prášku už nějakou dobu vídáte snad na každém blogu. I když to není kosmetika, rozhodla jsem se, že ho do článku zařadím. Dostala jsem ho na Vánoce a nakonec jsme ho pili společně s přítelem, každý 15 sáčků s tím, že si pak zkusíme koupit tu levnější variantu Collalloc. Za 14 dnů nelze očekávat zázraky, ale trošku se mi zlepšil stav nehtů. Dokonce jsem u někoho na blogu četla, že prášek je bez chuti a zápachu, což teda rozhodně není pravda a měla jsem s tím dost problém. Nejvíc se mi osvědčil asi mulťák nebo džus. A jestli můžu radit, po zamíchání nechte chvíli odstát a vypijte až po chvilce, pachuť se o dost zmírní.

2. RADOX Uplifted sprchový gel grep&bazalka 250 ml - tento kousek mě nalákal na svoji vůni hned v obchodě, při sprchování nadšení pominulo, znovu si ho už nekoupím. Takovej grep od Dermacolu to je jiná liga. Háček na pověšení ale oceňuji.


3. CETTUA Pure White Nose 6 ks - náplasti na zanešené póry na nose - pásky z Douglasu za 99 korun na mě bohužel nefungují a nebo dělám něco špatně. Mnohem víc mi toho vytáhnou obyčejné od Balea a cena je poloviční. Navíc jdou špatně odlepit a při sundávání jsem myslela, že umřu bolestí. Znovu už si taky nekoupím.

4. BALEA noční pleťová maska 8 ml - s extraktem mořských řas pro všechny typy pleti - já ji na noc nepoužívala, osvědčila se mi spíše ráno, hezky pleť osvěžila. Tato varianta byla hydratační a obnovující, k dostání byly ještě další 3. Balení je sice hezké, ale nepraktické, protože kapslička se nedá znovu zavřít. Vyšla mi cca na 4 použití, takže nejlépe používat každý den nebo kalíšek vždy něčím zalepit. Za 30 korun ale paráda.

5. YVES ROCHER Flower Party vzoreček - už už jsem chtěla pytlíček vyhodit v domnění, že je to nějaký krém starý vzorek krému a on to byl vzorek parfému, vlastně jen namočený kapesníček. Parfém už se asi dávno nevyrábí, ale musím říct, že voní krásně. Složení: pomeranč, mandarinka, liči, malina, růže, vanilka. Níže obrázek pro představu.



6. 2x Kondicionér z barev na vlasy 60 ml, 15 ml - netuším proč je vždycky použiju jen po umytí barvy a pak je hodím do šuplíku :D A tak nastal čas je všechny spotřebovat.


7. YVES ROCHER hydratační micelární voda pro citlivou pleť 50 ml - tak jako mě neoslovila modrá varianta, tak ani tahle. Vzorečky má ale YR super a hodí se skvěle na cesty.

8. CLINIQUE liquid facial soap mild 15 ml - tekuté mýdlo pro suchou a smíšenou pleť - první spotřebovaný kousek z adventního kalendáře. Plné balení si za ty prachy určitě nepořídím, celkem to vysušovalo pleť a byla hodně napnutá.


9. BALEA Roll On balzám na rty olejový kokos 10 ml - jediný nespotřebovaný produkt za tento měsíc a to jen proto, že se mi zkazil :( Byl v jednom DM boxu a chvíli jsem ho používala, byl fajn, ale pak jsem ho dlouho nemohla najít a když se to konečně povedlo, byl bohužel už zkažený.


10. Crystal Collagen Gold Powder Eye Mask - kolagenové zlaté polštářky z Aliexpess, nestály ani půl dolaru, přesnou cenu si nepamatuju. Měly by redukovat kruhy a váčky pod očima a působit i na vrásky, já si žádného velkého efektu nevšimla, ale na očích jsou moc příjemné a hezky voní.

11. JESSA ubrousky pro intimní hygienu s extraktem z heřmánku a kys. mléčnou 20 ks - nechtělo se mi tehdy kupovat drahé ubrousky, tak sem vzala tyhle, stály asi 30 Kč. Byly fajn, dostatečně vlhký a ani ten heřmánek, co se týče parfemace, mi nevadil. Jediný problém u těchto věcí je zavírání a když už jich je málo, tak vyschnou.


Kdo z Vás zkoušel Inca Collagen? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář! Přečtu si ho hned jak budu moct :)