pondělí 2. dubna 2018

Spotřebováno březen 2018


Krásné Velikonoční pondělí!
I v březnu mi došlo spoustu věcí a kupodivu jsou to všechno plná balení.


1. NIVEA krémové tělové mléko do sprchy bambucké máslo 250 ml - na tento druh kosmetiky nemám jasný názor, jedno mléko jsem měla od Balea, ale nic extra. U Nivei mi přijde, že po použití není pokožka tak suchá, ale podle mě to klasické tělové mléko nenahradí. Na druhou stranu, jednou za čas to ve sprše aspoň není nuda :D Jen ta niveácká parfemace mě neoslovila.

2. HERBAVERA vanilkový stimulační sprchový gel s konopím a rakytníkem 300 ml - kupovaný na notinu, teď už jsem ho nikde nenašla, ale myslím, že nestál moc. Byl oranžový a voněl opravdu vanilkou, ale nic co bych potřebovala znovu.

3. BALEA pěnový sprchový gel Hawaiian Dream 200 ml - pěnové sprcháče mě baví vždycky jen chvíli, takže jsem ho používala na střídačku i jako pěnu na holení. Jemná kokosová parfemace mi ale voněla o něco míň než ta druhá ovocná varianta, myslím že je to limetka a grep.

4. BALEA ochranný šampon pro barvené a melírované vlasy s UV ochranou 250 ml - nedávno kupovaný a moc hezky voněl, navíc Balea teď má šampony bez silikonů, což je super. Určitě by stálo za to vyzkoušet k němu i kondicionér ze stejné řady, ten jsem si ale nekupovala, vzhledem k tomu, že kondicionérů mám ještě zásobu. Jinak nemám nic co bych mu vytkla.


5. BIONE COSMETICS Cannabis zklidňující a regenerační oční odličovací tonikum 255 ml - přehmat z Tety, spletla jsem si ho s jiným výrobkem a bohužel to zjistila až doma. Už jsem ho měla delší dobu, sám totiž neodličuje, řasenku většinou jen rozmazal kolem očí. Měl jemnou parfemaci a vždycky, když jsem namočený tamponek dávala k oku, cítila jsem jakoby závan alkoholu a pokaždé se lekla, že jsem šáhla po čistícím toniku. A teď koukám na složení a vidím, že hned na druhém místě je alkohol. Takže děkuji, ale tohle už ne.
Cena: kolem 80 Kč.

6. SORAYA čistící tonikum Collagen & Elastin s vit. A,E 200 ml - když jsem na Notinu hledala nové tonikum, padlo mi do oka. Nemůžu říct, že by mi nevyhovovalo, ale ani nic z čeho bych byla nadšená. Ale voní podobně jako ten modrý tělový sprej od Victoria's Secret - Aqua Kiss :D
Cena: kolem 70 Kč

7. BIELENDA Cotton dvoufázový odličovač citlivých očí pro posílení řas 140 ml - další kousek koupený omylem, tentokrát jsem na Notinu přehlédla slovíčko dvoufázový, jak já je nesnáším, hrozně mi vadí olej na očích. Odličoval ale celkem dobře a abych neměla pocit mastných očí, dočistila jsem to vždy Cannabisem od Bione o kterém jsem psala výše.
Cena: 80 Kč


8. ESSENCE hydratační maska na obličej Wood You Love Me? Be happy! Be a bunny! - podle mě tato platýnková maska neměla žádný efekt, měla jemnou "lesní" vůni, takže spíš pro pobavení, motiv hezký. Byla ale hodně nasáklá a navíc mi neseděla ani tvarem.

9. BALEA pleťová maska Be a Tiger a Be a Panda - z těchto dvou jsem zkoušela pandu, což byl zelený čaj, tigra - granátové jablko - zkoušel přítel. Mně opět neseděl střih, ale to mi nesedí asi žádná plátýnková maska. Parfemaci jsem žádnou nezaznamenala a tekutiny bylo taky víc než dost. Výsledný efekt taky nic, Zbytky jsem musela smýt, protože to dost lepilo a nebylo to příjemné.


10. DERMACOL Enja lift - gel buttocks & hips - vypínací gel na hýždě a boky vzorek 5 ml - takovým produktům moc nevěřím, ale občas si nějaký stejně koupím. A kdo ne, že :D Navíc u těchto produktů jsou vzorečky celkem k ničemu, snad jen abyste zjistili, jestli vám voní.

11. STAPIZ Ha Essence Aquatic revitalizační maska pro lesk a hebkost vzorek 10 ml - ani tento vzoreček mě nepřesvědčil, maska mi moc nevoněla.

12. GARNIER kondicionér z barvy na vlasy 40 ml - zásoby kondicionérů z barev na vlasy stále nekončí...


A samozřejmě stále uvítám odkazy na Vaše spotřebované produkty!


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář! Přečtu si ho hned jak budu moct :)