pátek 4. května 2018

Nákupy březen 2018

Za březen tu mám 4 nákupy a už je čas o nich konečně něco napsat.


1. Barva na vlasy L’ORÉAL PARIS Excellence Creme odstín 3 hnědá tmavá
Z červené jsem přešla zpátky na hnědou, barva stála kolem stovky a je fajn, že už nepotřebujete většinou žádnou misku, barvu si namícháte rovnou v lahvičce. 


2. Aliexpress
  • šablony na nehty - cena 2.20 $ - až mi konečně dorostou nehty, tak je třeba vyzkouším, už se na to fakt těším!
  • voděodolné tužky na oči Party Queen, černá a hnědá - drží opravdu skvěle, jsou to klasické tužky na ořezání, cena 1.66 $ každá
  • tužka na obočí Novo - cena 2.75 $, odstín 2 Brown, tužka nemá klasický tvar (viz. obrázek níže), na druhém konci najdete spirálku, píšou, že je voděodolná, ale s tím nesouhlasím
Za funkčnost odkazů na Ali neručím, je možné, že už nebudou fungovat.

Tužka na obočí Novo, dostupné odstíny


3. Müller a DM - Primark 
V březnu jsme si také udělali výlet do nákupního centra G3 do Rakouska. Těšila jsem se hlavně na Primark, ale tam jsem si skoro nic nekoupila, jen mikinu a 3 trička. Nákupem v drogerii jsem si to chtěla trochu vykompenzovat, ale zase ne utratit majlant.

  • Müller:
  • FA Island Vibes FIJI dream sprchový gel 250 ml - 1.15 €, svěží melounová vůně
  • FA Island Vibes HAWAII love peelingový sprchový gel 200 ml - 2.49 €, ananas a plumérie
  • ORIGINAL SOURCE sprchová pěna - 2.95 €, tohle mi voní jako marshmallow :) nevím, jak moc nová novinka to v březnu byla, ale u nás v ČR jsem tuhle pěnu nezaznamenala
  • AVEO sprchový gel jogurt a aloe vera 300 ml - 0.75 €, privátní značka drogerie Müller, jemná svěží vůně

  • DM:
  • BALEA osvěžující voda ve spreji meloun 150 ml - 1.45 €, vody ve spreji mám ráda, ale tahle mi přijde chemická, a to meloun miluju
  • BALEA sprchový gel malina a liči 300 ml - 0.75 €, tady jsem se nechala zlákat obalem a ani k tomu nečuchala, tak doufám, že při sprchování bude vůně jiná, jinak mi to dost smrdí :D
  • ESSENCE Pure Skin Purifying Nose Strips čistící proužky na nos 3 ks - 1.95 €, na tyhle pásky se moc těším, zatím mám oblíbené Balea, bohužel na tyhle jsem nikde nenarazila a viděla je vždy jen na e-shopech
Ceny v přepočtu na naše peníze jsou různé, každopádně výběr produktů je v Rakousku určitě větší.



4. Farmasi 
Značku jsem v poslední době zaznamenala snad všude a tak jsem se rozhodla ji taky zkusit. Zatím jsem nejvíce nadšená asi z tekutých rtěnek, ale nevyzkoušela jsem ještě vše. Máte někdo zkušenosti?


Celkem jsem za březen utratila cca 1698 Kč, ale v dubnu jsem se krotila, takže očekávejte krátký článek.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář! Přečtu si ho hned jak budu moct :)