sobota 5. května 2018

Spotřebováno duben 2018

Ani v dubnu jsem se spotřebou kosmetiky neotálela a i když třetinu tvoří miniatury, jsem spokojená.


1. Barva na vlasy L’ORÉAL PARIS Excellence Creme odstín 3 hnědá tmavá - jak už jsem psala v Nákupech za březen, jsem ráda, že už nejsou potřeba žádné mističky a barvu namícháte v přiložené tubičce. Jen mi přišlo, že se rychle vymyla.

2. BATISTE suchý šampon fruity & cheeky cherry 200 ml - kupuju opakovaně, ale ještě jsem nezkoušela všechny varianty, tahle ovocná byla fajn.

3. AVON suchý šampon ve spreji 150 ml - už ho mám delší dobu, protože jsem vždy dávala přednost Batiste. Voní hezky, jako lak na vlasy a po nastříkání do vlasů není vidět. Mám pocit, že mě stál asi stovku, dnes už má ale jiný obal.

4. BALEA lak na vlasy Ultra Power 100 ml - miniatury kupuju ráda, hodí se vždycky, hned na začátku se mi bohužel pokazila střička, takže používat ho byl občas boj.


5. YVES ROCHER sprchový gel s peelingem Mango & koriandr 200 ml - tahle parfemace mě úplně neoslovila, ale YR má spoustu dalších krásných vůní, peeling se dá používat klidně každý den, zrníčka nejsou nějak extra hrubá.

6. ZIAJA micelární gel okurka máta 200 ml - byl příjemný, ale ke konci mě už moc nebavil, mnohem víc se mi líbilo odličovací mléko ze stejné řady. Praktickou pumpičku ale chválím.

7. BALEA krém na suché ruce s aloe vera a solí z mrtvého moře 100 ml - jemná a příjemná vůně, rychlé vstřebávání, to jsou plusy tohoto krému. Bohužel hydratace není jeho silná stránka, takže pokud máte velmi suché ruce, budete se muset namazat tak 10x.


8. ANNY rychleschnoucí kapky - naprostá pecka, ale asi si budu muset najít náhradu, v Douglasu už je mají jen na e-shopu. Bohužel kapičky mi vyschly, což mě teda dost mrzí, možná je to tím, že jsem je zavřela jen tou pipetou a ne klasickým vrškem :(

Následující 4 miniaturky jsou z adventního kalendáře Clinique, mile mě překvapil odličovač a oční krém, klasické krémy mě ale nenadchly. Jsem ráda, že jsem si kalendář nakonec pořídila, povyzkoušení jsem na Clinique trochu změnila názor.

9. CLINIQUE Take The Day Off dvoufázový odličovač 30 ml - už jsem tady několikrát psala, že nesnáším dvoufázové odličovače kvůli pocitu mastnoty kolem očí. Tohle je ale jedna z mála výjimek. Byla jsem opravdu mile překvapená, skvěle odličuje. Jen ta cena je vyšší, ale koupi plného balení určitě ještě zvážím.

10. CLINIQUE Moisture Surge Moisture Surge Extended Thirst Relief hydratační gelový krém pro všechny typy pleti 7 ml - lehký krém, rychle se vstřebával.

11. CLINIQUE Moisture Surge Intense denní hydratační krém pro suchou až velmi suchou pleť 7 ml - byl taky příjemný, ale myslím, že na suchou pleť je to málo.

12. CLINIQUE All About Eyes oční krém proti otokům a tmavým kruhům 5 ml - balení mi vydrželo docela dlouho, ale plné balení 15 ml stojí kolem 7 stovek, takže kupovat určitě nebudu, i přesto, že krém mi vyhovoval, oční okolí bylo hezky vyhlazené, ale to zase připisuju silikonům, kterých je ve složení snad 4 nebo 5. Kruhy pod očima mám ale pořád stejné.

13. VICHY Aqualia Thermal Rich výživný hydratační denní krém pro suchou až velmi suchou pleť vzorek - výživný a ještě krásně voní.

Pro dnešek všechno a pokud máte s některým z produktů zkušenosti, napište mi ji do komentářů :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář! Přečtu si ho hned jak budu moct :)