sobota 17. června 2017

Novinky květen 2017

Snažila jsem se v květnu moc neutrácet, takže většina věcí jsou nutnosti, které jsem dopotřebovala, ale najde se tu i pár maličkostí, které jsem chtěla.

Jako první tady mám nákup z notino.cz


1. TIGI Catwalk Sleek Mystique, sprej pro tepelnou úpravu vlasů 200 ml - sprej má příjemnou parfemaci, dle popisu je to mandarinka a pačuli. Měl by vlasy fixovat a samozřejmě chránit před vysokými teplotami. Zatím jsem s ním spokojená, ale zjistila jsem, že je potřeba používat jej opatrně, když totiž nastříkáte do vlasů větší množství, vypadají pak jako mastné.
Cena: 185 Kč

2. ECODENTA Extra černá bělící zubní pasta 100 ml - tuto pastu jsem si kupovala, protože jsem ji viděla u Verči z Blueberrypink a chválila ji. Zatím jsem ji nezkoušela. Má samozřejmě chránit před zubním kazem, dále má antibakteriální účinky a brání vzniku zánětu dásní, udržuje dech i ústa svěží a černé uhlí zajišťuje bělící účinek.
Cena: 129 Kč

3. REGINA tvářenka 3,5g - odstín 03, ve spotřebovaných produktech za květen jste tuto tvářenku mohli vidět, proto jsem si pořídila další balení, vyhovuje mi a má dlouhou výdrž.
Cena: 69 Kč

4. HERBAVERA intimní lactagel s aloe vera a kys. mléčnou 250 ml - většinou si kupuji Lactacyd a poslední dobou jsem si řekla, že bych ráda vyzkoušela i jiné značky. Gel má velmi lehkou ale hodně neutrální parmeaci, jsem s ním spokojená.
Cena: 53 Kč

5. + 6. DKNY Be Delicious a DKNY Be Delicious Fresh Blossom odstřiky 1 ml - zelené jablíčko je hodně oblíbené a růžové mi vonělo v parfumerce, tak jsem si řekla, že ho vyzkouším, bohužel mi ale na mně nevoní, takže si pořídím plné balení zeleného.
Cena: 21 a 20 Kč




V DM jsem byla tento měsíc pouze 2x



7. DONTODENT ústní voda total power 500 ml - došla mi ústní voda, tak jsem si šla koupit druhou a říkám si, že tuhle jsem ještě nezkoušela, bohužel mi nesedí nebo spíš bych řekla nechutná :D Asi to zní vtipně, ale pasta a ústní voda mi prostě musí "chutnat". Nejradši mám z DM tu Sensitive. Koupíte do 50 Kč.

8. BALEA lak na vlasy ultra power 100 ml - v květnu mi došla tato miniaturka, takže byla nutnost pořídit další, opět stupeň 5, ultra silně tužící. Cenově kolem 20 Kč.

9. MISS SPORTY Lash Millionaire All in One řasenka 8,5ml - jeden víkend jsem odjela pryč a zapomněla si doma řasenku, takže nákup byl nutnost a musím říct, že to bylo velmi milé překvapení, řasy krásně odděluje.
Cena: cca 80 Kč



10. DM papírové kapesníčky 15 balení - né že bych nutně potřebovala ukazovat i papírové kapesníčky, ale mám ráda, když obaly nejsou nudné a naopak jsou roztomilé a hravé a toto je zrovna ten případ. Navíc je to velké balení za cenu 40 Kč, mám chronickou rýmu, takže moje spotřeba je dost velká a jsou 4-vrstvé, takže se vyrovnají třeba Zewa kapesníkům a jsou levnější.

11. DAS GESUNDE PLUS nápoj krásy 250 ml, 5 dávek - krabička mě zaujala ve slevovém stojánku, po přečtení , že je to nápoj krásy jsem ho tam přece nemohla nechat :D ještě za tu cenu 50 Kč, že :D Tento nápoj by měl sloužit k doplnění denní potřeby vitaminů. Obsahuje: vit. C a B3, biotin, zinek,jód, selen. Má se užívat 1x denně 1 odměrka. Musím říct, že první dávka mi docela chutnala, druhá už tak dobrá nebyla, třetí jsem zkoušela smíchat s vodou, jak píšou i na krabičce, no hnus, čtvrtou už piju s odporem a ještě jedna mi zbývá. Žádné zvláštní účinky se neprojevily :D ale jestli jste to někdo pili, napište mi do komentářů, jak Vám to chutnalo :)


Co jste si pořídili v květnu vy? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář! Přečtu si ho hned jak budu moct :)